עמדת צילום לפורים

עמדת צילום לפורים

עמדת צילום למסיבת פורים

עמדת צילום לפורים

חג פורים הוא אחד החגים הכיפיים והיצירתיים שלנו, שבו אפשר להוציא לאור חלקים נסתרים בכם, להתחפש, ליהנות ולהשתטות. מסיבות פורים הן לרוב המוקד של החג, בין אם לילדים, מבוגרים, או גם וגם 🙂 בהן ניתן להציג לכל את התחפושות, לחגוג ולהינות, וכמובן להצטלם ולחלוק עם אחרים את החוויות והזכרונות. 

אחת הדרכים הכיפיות והמלהיבות לכך היא עמדת צילום לפורים, אשר יכולה לשדרג כל מסיבה ולהפוך לאטרקציה לאורחים. 

עמדת צילום למסיבות פורים 

עמדת צילום למסיבות פורים של קרייזי קליפ היא עמדת צילום מקצועית, אשר מגיעה עם מסך ירוק אשר בו תוכלו להצטלם על גבי מבחר עצום של רקעים בטכניקה מקצועית. האורחים יכולים להגיע ולהצטלם, בוחרים רקע מהאופציות שהוכנו ונהנים מבילוי, צחוקים עם חברים וזיכרון שיישאר הלאה. שימוש במסך ירוק הוא טכניקה מקצועית נפוצה באולפני קולנוע וצילום, המאפשרת "להלביש" באמצעות מחשב כל רקע שנבחר על המסך. 

העמדה גם כוללת תאורת פלאש מקצועית, מסך טאצ' והיא קלה ונוחה מאוד לשימוש ותפעול.  

התמונות מודפסות בהדפסה תרמית מקצועית על גבי בלוקי עץ או מגנטים לבחירתם ומחולקים לאורחים. בנוסף התמונות ניתנות לשליחה מיידית לנייד ולרשתות החברתיות ומחולקות לבעל האירוע בסופו על דיסק און קי.

אירוע בלתי נשכח ומהנה עם קרייזי קליפ 

קרייזי קליפ פועלת משנת 2015 ומתמחה במגוון של שירותים לאירועים – הפקות קליפים, עמדות צילום, מסך ירוק ועמדות טיקטוק.  צוות מקצועי שלנו ילווה אותכם בתכנון והתהליך כדי שאתם והאורחים תוכלו להינות מאירוע ומסיבת פורים בלתי נשכחת, לחגוג עד לא ידע, להצטלם בעמדה מקצועית (שאולי גם תעזור לכם אחר כך לזכור מה קרה במסיבה…) מוזמנים לפנות אלינו לכל שאלה או בירור ולהתחיל לשדרג את האירוע הבא שלכם. 

דילוג לתוכן